onsdag 28. oktober 2015

Oppgave 2- Fagformidling i Digital Grafisk Desig - Del 2

Oppgaven er en deloppgave i Digital Mediedesign, et nettbasert studium ved Høgskolen i Telemark, Notodden. 

Lenker til studie:



Jeg ønsker å presentere oppgaven Gavepapir, Oppgave 5 i Digital Grafisk Design.


Vi skulle designe et gavepapir i Illustrator og bruke mønster, gjentakelse og fremheving av detaljer i grafisk produksjon.
Sluttproduktet skulle presenteres i InDesign.

Jeg valgte å designe et Julepapir og brukte Penn tool og mønsterbygging.

Først jobbet jeg med mønsteret og valgte ut hvilket jeg skulle jobbe videre med.
Jeg tok utgangspunkt i juletreet og lagde julestjernen av flere juletrær sammen.
Valgte den enkleste formen.





Her er det ferdige resultatet med innpakket gave og til og fra lappen:




1 kommentar: